Direktlänk till inlägg 3 februari 2008

Snön ligger vid på taken....

Av Karlsson - 3 februari 2008 10:52

även min tonåring i huset är vaken ;)

     Vi hade världens mysigaste kväll igår faktiskt. Min lillebror och hans tjej var här. Vi gjorde tacos tilllsammans och sen såg vi på film när de två minsta lagt sej. Det var så länge sen vi gjorde så tillsammans och barnen var kanon nöjda. De älskar när det kommer folk och när vi umgås.  Grejen är ju oxå att när man har fyra barn i varierande åldrar så blir man en aning bekväm och man väljer att stanna hemma för det mesta och låter folk komma hem till oss.  Kanske fel egentligen men jag och även barnen är hemmamänniskor. Nu betyder inte det att vi aldrig åker och umgås med folk för det gör vi men oftast och mest är vi hemma hos oss och umgås..  Nu tänker jag inte utveckla det här vidare för jag vet fler som är såna ;)

   Jag och de två största somnade väldigt sent igår. Och det märks idag. Killarna (tonåringen har varit uppe men somnat om igen =) )  sover fortfarande och jag sitter här och samlar kraft för att ta megadisken som står på bänken... =( Finns det något värre... ja det gör det men vissa stunder så finns det inget värre än en stor maffig disk... Nu har jag varit så smart att innan jag satte mej så lade jag den i varmt vatten så det kommer iaf att gå smidigt =)

     Hm.. sen kommer resten av dagen att gå till; måla, städa,laga mat,tvätta,vika tvätt,fixa iordning barnen för morgondagen.. skola igen. Jg fattar inte.. helgen går ngt så fruktansvärt fort... Tycker inte att man hinner blunda så är det söndag eftermiddag igen... Fast så där tror jag att vi alla känner till mans.. och särskilt ni som jobbar mndag till fredag...

   Nä om man skulle ta och ta tag i sitt liv kanske... så att man kan gå hit och sätta sej igen =D

  

 
 
Ingen bild

Christina

3 februari 2008 18:47

Tänk...inte visste jag att du gillade att städa, laga mat och fixa tvätten! kul att vi har samma intressen *ler*

 
Ingen bild

Tess

3 februari 2008 19:02

=D är väl mer ett ptvingat intresse man mste lära sej att tycka om ;) Hälsa din lilla hoppetossa=) Och alla andra oxå förstås.

 
Ingen bild

Christina

6 februari 2008 07:18

Endast karlsson är vaken*fniss*

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karlsson - 14 december 2008 14:05

Japp.. jag jobbar och sliter. C är och spelar och jag gör mitt bästa att slå in paket lika bra som hon gör i sin lilla butik. Världens bästa affär ;) Vill bara  skriva att nu har jag knappt en halv månad kvar i grannstaden... Jag har gjort det! Mått...

Av Karlsson - 3 december 2008 10:05

Jag har inte sagt upp mej än... feruari blir det .. eftersom januarimånad brukar vara en lite trög månad för vikarier.. fick tänka om lite... så ge fan i att sucka och kom och jobba en sväng istället... ...

Av Karlsson - 30 november 2008 12:47

Japp då är det dags för nedräkning inför julen... Jag kommer att skriva lite här då och då men mest kommer jag att finnas på www.metrobloggen.se/mellanskitochrosor     Welcome! ...

Av Karlsson - 29 november 2008 16:54

Japp idag vaknade man av att sambon satt på sängkanten och smekte mej på ryggen och gav mej pussar i hela ansiktet. Till min stora förvåning säger han att svärmor är här! Jisses!! Hon bor i Stockholm men har varit under veckan i Karlstad hos en vänni...

Av Karlsson - 28 november 2008 21:40

så berättar jag nu för hela bloggvärlden att på måndag den 1 december så säger jag upp mej!!! Ja, en vet jag absolut kommer att hata mej men så är det. Har först och främst fått ett vikariat och sen så finns jag tillgänglig som vikarie inom hela komm...

Presentation

Omröstning

Vad är viktigast?
 Pengar
 Kärlek
 Hälsa
 Vänskap

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards