Direktlänk till inlägg 29 november 2008

Lördag :)

Av Karlsson - 29 november 2008 16:54

Japp idag vaknade man av att sambon satt på sängkanten och smekte mej på ryggen och gav mej pussar i hela ansiktet. Till min stora förvåning säger han att svärmor är här! Jisses!! Hon bor i Stockholm men har varit under veckan i Karlstad hos en vännina. Nu skulle hon vidare till Åmål och hälsa på barnbarns barnet gulliga lilla Ebba. Men så hoppade hon av tåget här och hälsade på.  Det var bara att hoppa upp ur sängen och borsta tänderna direkt. ( ni vet det ska pussas och kramas ;) Man vill ju inte skrämma svärmodern med monsterandedräkt :D )

Åt frukost ihop och pratade. De hade lite pappersarbete att göra så det tog de tag i direkt. Sen var jag inte sen att ta min chans till lite bebisgos så jag erbjöd mej att skjutsa henne. JACKPOTT!! Så där blev man sittandes med en helt underbar Ebba i famnen som luktar sååååå gott. Åh dra mej baklänges vad farligt... Jag är så bebissjuk!!! Det går dock över efter ett litet tag men oj vad det högg tag i magtrakterna när vi skulle åka hem... Damn alla bebistankar... damn att man börjar bli gammal...damn att det dröjer tills jag blir farmor,morfar :( Så nu är det över... Jag lär få gosa och passa bebis snart ändå. Jag är överlycklig över att det kommer att finnas i min närhet. Hoppas du läser här nu för jag ställer upp i ur och skur. Barnvaktning är INGA problem..... Och jag älskar dej!!! :)


Se så tillbaka till verkligheten. Nu har E kommit mina bästaste bästaste vänners dotter (bonus;) ) Det blir verkligen en tjejkväll. Nu har de ritat lite och vi är på språng. Vi ska köpa pizza och godis... LEVE TJEJKVÄLLAR och urs för kaloriångest. Blivit alldeles för mycket skräp ett tag.. Sista kvällen.. ( ja eller hur?)


Frestar alla med en underbar bild på en underbar bonusbebis... Lilla Ebba!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karlsson - 14 december 2008 14:05

Japp.. jag jobbar och sliter. C är och spelar och jag gör mitt bästa att slå in paket lika bra som hon gör i sin lilla butik. Världens bästa affär ;) Vill bara  skriva att nu har jag knappt en halv månad kvar i grannstaden... Jag har gjort det! Mått...

Av Karlsson - 3 december 2008 10:05

Jag har inte sagt upp mej än... feruari blir det .. eftersom januarimånad brukar vara en lite trög månad för vikarier.. fick tänka om lite... så ge fan i att sucka och kom och jobba en sväng istället... ...

Av Karlsson - 30 november 2008 12:47

Japp då är det dags för nedräkning inför julen... Jag kommer att skriva lite här då och då men mest kommer jag att finnas på www.metrobloggen.se/mellanskitochrosor     Welcome! ...

Av Karlsson - 28 november 2008 21:40

så berättar jag nu för hela bloggvärlden att på måndag den 1 december så säger jag upp mej!!! Ja, en vet jag absolut kommer att hata mej men så är det. Har först och främst fått ett vikariat och sen så finns jag tillgänglig som vikarie inom hela komm...

Av Karlsson - 20 november 2008 14:53

Förkylning har drabbat familjen på älvängen och det är verkligen piss.. Jag orkar ingenting. Men jag måste försöka pigga på mej ikväll för jag måste ut och jobba. Apropå jobb så närmar sej tyvärr startdagen med ohiskliga snabba steg tills jag ska til...

Presentation

Omröstning

Vad är viktigast?
 Pengar
 Kärlek
 Hälsa
 Vänskap

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards