Direktlänk till inlägg 27 maj 2008

Hmm... "magsjuka"

Av Karlsson - 27 maj 2008 23:48

Jahapp då var det dags... Eller jag vet inte. Lillen var så dålig ikväll, han skrek i nästan en halvtimme och bara skakade och hade ont i magen. Ringde sjukvårdsupplysningen då inget hjälpte. Prövade allt... :( Fick till svar att om han var otröstlig i en halvtimme till så skulle vi åka iväg... Och då inte här i stan utan nu är det Karlstad som gäller. Helt sanslöst med tanke på att det finns ett fullt fungerande sjukhus... Aja det var en parantes. Jag tänkte jag ger honom tio min absolut inte en minut till. Ja ni skulle ha sett honom, stackarn.  Men fem minuter efter samtalet så kräktes han.. Så nu sover han äntligen.... helt utmattad.

 Finns det något mer hjärtskärande än när barnen blir dåliga? Nu var det om man nu får säga så tur i oturen att det "bara" var kräkningar. Men man tänker på vad det kunde ha varit. Ja fy... men nu sover han som sagt och för hans skull hoppas jag att han får sova hela natten utan hemska kräkningar.


Jag själv ska lägga mej nu utmattad och trött efter dagens städ och tvätt.


Nattinatti.... 

 
 
Ingen bild

krusa

28 maj 2008 08:54

Usch då låter inget vidare=( stackars lillen,men jag håller tummarna för att han kryar på sig fort..kram på dig gumman=)

 
krusa

krusa

10 juni 2008 18:40

men hallooo där!!!! nu har ni allt haft magsjukan för länge..dax att vakna nu kanske=)

http://krusebol.bloggagratis.se

 
lerbo

lerbo

10 juli 2008 01:24

har en utmaning till dig på min blogg :)

http://lermanskerud.bloggagratis.se

 
lerbo

lerbo

24 augusti 2008 21:17

Det var inte i går vi var här och kikade. Hoppas allt är bra med er.

http://metrobloggen.se/Superkvinnan

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karlsson - 14 december 2008 14:05

Japp.. jag jobbar och sliter. C är och spelar och jag gör mitt bästa att slå in paket lika bra som hon gör i sin lilla butik. Världens bästa affär ;) Vill bara  skriva att nu har jag knappt en halv månad kvar i grannstaden... Jag har gjort det! Mått...

Av Karlsson - 3 december 2008 10:05

Jag har inte sagt upp mej än... feruari blir det .. eftersom januarimånad brukar vara en lite trög månad för vikarier.. fick tänka om lite... så ge fan i att sucka och kom och jobba en sväng istället... ...

Av Karlsson - 30 november 2008 12:47

Japp då är det dags för nedräkning inför julen... Jag kommer att skriva lite här då och då men mest kommer jag att finnas på www.metrobloggen.se/mellanskitochrosor     Welcome! ...

Av Karlsson - 29 november 2008 16:54

Japp idag vaknade man av att sambon satt på sängkanten och smekte mej på ryggen och gav mej pussar i hela ansiktet. Till min stora förvåning säger han att svärmor är här! Jisses!! Hon bor i Stockholm men har varit under veckan i Karlstad hos en vänni...

Av Karlsson - 28 november 2008 21:40

så berättar jag nu för hela bloggvärlden att på måndag den 1 december så säger jag upp mej!!! Ja, en vet jag absolut kommer att hata mej men så är det. Har först och främst fått ett vikariat och sen så finns jag tillgänglig som vikarie inom hela komm...

Presentation

Omröstning

Vad är viktigast?
 Pengar
 Kärlek
 Hälsa
 Vänskap

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards