Direktlänk till inlägg 12 oktober 2008

Hm härliga jobb:)

Av Karlsson - 12 oktober 2008 02:34

Japp. Här halvligger jag nu på en stenhård soffa på en avdelning på jobbet och är gubbavakt. Ensam och övergiven :( men lite får man stå ut med. Nästa gång åker datorn med. För i natt ligger jag och skriver på mobilen. Ingen större hit. En sak. Ps. Lerbo? Kom på nu att byxorna ligger där jag lade dom. Om du inte hämtat dom. Shit glömde totalt bort det. :( får kolla när jag kommer hem. Syster yster? Vi är då 5 pers mer än er när vi är allihopa ;-) linda? I love you ;-) nu orkar jag inte harva fram orden på denna ericssonmaskinen utan jag får återkomma när jag vaknat till liv igen. Puss alla nära och kära. Alla er andra? Äh er orkar jag inte lägga energi på;-)

 
 
Lola

Lola

12 oktober 2008 17:44

jag då?? :(

http://hearttoheartblogg.se

 
Ingen bild

Tess

12 oktober 2008 23:56

Men lilla snorpan... glömde ju att du hängde här :( Du är ju den so finns i mina takar mestadels av tidn :) PUSS SNURPAN!

 
Ingen bild

krusa

15 oktober 2008 10:24

love you tooooooooooo!!! miss you like hell!!!!!pusss på dig...

 
lerbo

lerbo

9 november 2008 09:30

Ja att blogga på mobilen är verkligen ingen hitt. Tack för byxorna de var uppskattade.

http://lermanskerud.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karlsson - 14 december 2008 14:05

Japp.. jag jobbar och sliter. C är och spelar och jag gör mitt bästa att slå in paket lika bra som hon gör i sin lilla butik. Världens bästa affär ;) Vill bara  skriva att nu har jag knappt en halv månad kvar i grannstaden... Jag har gjort det! Mått...

Av Karlsson - 3 december 2008 10:05

Jag har inte sagt upp mej än... feruari blir det .. eftersom januarimånad brukar vara en lite trög månad för vikarier.. fick tänka om lite... så ge fan i att sucka och kom och jobba en sväng istället... ...

Av Karlsson - 30 november 2008 12:47

Japp då är det dags för nedräkning inför julen... Jag kommer att skriva lite här då och då men mest kommer jag att finnas på www.metrobloggen.se/mellanskitochrosor     Welcome! ...

Av Karlsson - 29 november 2008 16:54

Japp idag vaknade man av att sambon satt på sängkanten och smekte mej på ryggen och gav mej pussar i hela ansiktet. Till min stora förvåning säger han att svärmor är här! Jisses!! Hon bor i Stockholm men har varit under veckan i Karlstad hos en vänni...

Av Karlsson - 28 november 2008 21:40

så berättar jag nu för hela bloggvärlden att på måndag den 1 december så säger jag upp mej!!! Ja, en vet jag absolut kommer att hata mej men så är det. Har först och främst fått ett vikariat och sen så finns jag tillgänglig som vikarie inom hela komm...

Presentation

Omröstning

Vad är viktigast?
 Pengar
 Kärlek
 Hälsa
 Vänskap

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards