Direktlänk till inlägg 12 september 2008

Magsjukan...

Av Karlsson - 12 september 2008 09:16

är som ni kanske förstår över sedan länge.. Har verkligen inte haft varken tid eller ork att skriva något.. men eftersom min kära blogg och arbetskompis skällde ut mej häromdagen så är det bäst att jag skriver några rader :D

Sitter ensam hemma.. Linus är själv första dagen på dagis. Känns för jävligt tomt och ensamt måste jag säga. Jobbigt när de blir större och man känner att man egentligen har inte hunnit med. SVICSH! Så är de tonåringar. Robin fyllde nu den 9:e och han fyllde naturligtvis 13!!! Och en sak kan jag nog säga och det är att när Emmie fyller 13 så är hon med all säkerhet inte i närheten av det lugnet som den grabben har. Hon har redan tonårsfasoner för sej och jag BÄVAR inför när hennes hormonstinna kropp ska få utbrott över oss i familjen.. Det ÄR skillnad på tjejer och pojkar.. bara att konstatera. Hjälper inte hur jämnlikt människor vill ha det. Lika lön för lika jobb kan jag hålla med om men sen går det nog inte att få det jämnlikt på så mycke fler områden..


Nej nu ska jag mala bönor och ta morgonkaffet.. nackdelen med att gubben jobbar på karosseriet är att morgonkaffet tar lite längre.. jag går inte gärna upp 06.00 för att få kaffe på sängen.. Någon gräns måste man ha på latheterna ! :D


Så jag säger GOD MORGON och välkommen tillbaka till mej själv :)

 
 
krusa håller med

krusa håller med

16 september 2008 12:42

ja du har bloggat uruselt,så det är tur att du har tagit dig i kragen nu gullet=) jag förväntar mig mer av dig vet du=)
Puss på dig nu gummis,vi ses=)

http://krusebol.bloggagratis.se

 
Ingen bild

SYSTER

7 oktober 2008 13:37

Det var inte igår du skrev här nej!!! - Men jag förstår att tiden inte räcket till! Själv har jag fullt upp med att uppdatera min bilddagbok! Mindre jobb med samma lön - JATACK!!!

 
Ingen bild

SYSTER!!!

7 oktober 2008 13:38

FÖrresten - EMMIE Som tonåring!!!! DET DU!!!!!!! ;)))))))))))))))))))))))))))

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karlsson - 14 december 2008 14:05

Japp.. jag jobbar och sliter. C är och spelar och jag gör mitt bästa att slå in paket lika bra som hon gör i sin lilla butik. Världens bästa affär ;) Vill bara  skriva att nu har jag knappt en halv månad kvar i grannstaden... Jag har gjort det! Mått...

Av Karlsson - 3 december 2008 10:05

Jag har inte sagt upp mej än... feruari blir det .. eftersom januarimånad brukar vara en lite trög månad för vikarier.. fick tänka om lite... så ge fan i att sucka och kom och jobba en sväng istället... ...

Av Karlsson - 30 november 2008 12:47

Japp då är det dags för nedräkning inför julen... Jag kommer att skriva lite här då och då men mest kommer jag att finnas på www.metrobloggen.se/mellanskitochrosor     Welcome! ...

Av Karlsson - 29 november 2008 16:54

Japp idag vaknade man av att sambon satt på sängkanten och smekte mej på ryggen och gav mej pussar i hela ansiktet. Till min stora förvåning säger han att svärmor är här! Jisses!! Hon bor i Stockholm men har varit under veckan i Karlstad hos en vänni...

Av Karlsson - 28 november 2008 21:40

så berättar jag nu för hela bloggvärlden att på måndag den 1 december så säger jag upp mej!!! Ja, en vet jag absolut kommer att hata mej men så är det. Har först och främst fått ett vikariat och sen så finns jag tillgänglig som vikarie inom hela komm...

Presentation

Omröstning

Vad är viktigast?
 Pengar
 Kärlek
 Hälsa
 Vänskap

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards