Direktlänk till inlägg 2 februari 2008

En studie av mej?

Av Karlsson - 2 februari 2008 17:35

hihihi ja varför inte? Så mycket egenheter en person har.  Jag vet själv att jag har svårt att ta emot komplimanger. Om någon råkar säga att jag är söt eller ser bra ut eller vad snyggt den tröjan sitter på dej. Då svarar jag iaf; "Äh... tycker du? nä.. "och så blir man generad... "Den HÄR gamla tröjan!"(ny för dagen) =) Idiotiskt egentligen.. för om någon säger så,så borde den personen mena det oxå annars håller man väl käft?! Men varför kan man då nte ta emot snälla saker? Men säger någon;" Fan vad du ser ut i håret? ""Hahaha vilka fula byxor?! " Vad gör man då? JO det gnager i huvudet i flera veckor och man mår dåligt över det.

DET tar man åt sej utav..

   Det här tror jag iofs inte att jag är så ensam över utan såna är vi nog lite allihopa till mans..

      Då ska vi se vad jag kan ta upp mer.. Jag pratar med mej själv när jag blir arg och måste ta en diskussion med någon. Då har jag en dialog högt med mej själv och som om den personen vore med =) Tecken på att jag borde söka hjälp? Ja kanske.. =D Men innan ni dömmer mej här nu så gå igenom era egna egenskaper och beteenden som ni egentligen inte vill ta upp så kan vi snacka vidare om mej sen ;)

     Nynnar medans jag duschar eller diskar =)

Hihihi och en sak till... men den här gör väldigt många så försök inte att skratta åt mej utan skratta med mej när ni kan erkänna att så gör du oxå. Är jag ensam i bilen så sjunger jag för full hals! Verkligen fullt ut och jag är ju så förbaskat bra oxå! ( =D INTE!!) Kom ihåg en gång när jag åkte på stan(läs byn ;) ) Och sjöng som en galning. Kom till stoppljuset och jag sjöng vidare och sneglade lite på mej själv i backspegeln ( inte nog med att jag sjunger som en gudinna i ensamhet, jag är en diva oxå! Jag är stjärnan med stort S ) Då ser jag folk som sneglar på mej från trottoaren.... Och ja... bortgjordhet fick ett nytt ansikte.. Fönstret var öppet en liten bit och de hörde mej naturligtvis. ( Och helt plötsligt var jag inte Carola utan mer Ulla Skog och jag var inte Divan Madonna utan mer Pomperipossa) Jättekul att man bor i en liten stad där folk i princip känner alla, eller iaf vet vilka alla är.


    


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karlsson - 14 december 2008 14:05

Japp.. jag jobbar och sliter. C är och spelar och jag gör mitt bästa att slå in paket lika bra som hon gör i sin lilla butik. Världens bästa affär ;) Vill bara  skriva att nu har jag knappt en halv månad kvar i grannstaden... Jag har gjort det! Mått...

Av Karlsson - 3 december 2008 10:05

Jag har inte sagt upp mej än... feruari blir det .. eftersom januarimånad brukar vara en lite trög månad för vikarier.. fick tänka om lite... så ge fan i att sucka och kom och jobba en sväng istället... ...

Av Karlsson - 30 november 2008 12:47

Japp då är det dags för nedräkning inför julen... Jag kommer att skriva lite här då och då men mest kommer jag att finnas på www.metrobloggen.se/mellanskitochrosor     Welcome! ...

Av Karlsson - 29 november 2008 16:54

Japp idag vaknade man av att sambon satt på sängkanten och smekte mej på ryggen och gav mej pussar i hela ansiktet. Till min stora förvåning säger han att svärmor är här! Jisses!! Hon bor i Stockholm men har varit under veckan i Karlstad hos en vänni...

Av Karlsson - 28 november 2008 21:40

så berättar jag nu för hela bloggvärlden att på måndag den 1 december så säger jag upp mej!!! Ja, en vet jag absolut kommer att hata mej men så är det. Har först och främst fått ett vikariat och sen så finns jag tillgänglig som vikarie inom hela komm...

Presentation

Omröstning

Vad är viktigast?
 Pengar
 Kärlek
 Hälsa
 Vänskap

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards