Direktlänk till inlägg 2 februari 2008

Forts. kvinnligt och manligt..

Av Karlsson - 2 februari 2008 11:33

Hm.. nu kör jag lite kvinnligt... se upp nu medsystrar... men jag vet.. jag älskar er ändå och hoppas på gensvar trots min brutala ärlighet och för att jag nu kommer att få upp ögonen på er ;)


Kvinnligt: (som vanlig... föreställ er följande:) Du  ( om du är kvinna som läser ;) ) står framför helkroppsspegeln och tittar på dej från alla vinklar och vrår med en klänning som bara hängt i garderoben i flera månader.. Han kommer in och du hugger honom så fort han sticker in näsa. Du frågar... ser jag tjock ut i den här? ELLER.... Min egna klassiska fråga som är precis lika illa om man tillhör den delen av mänskligheten som är lika feta som benget... " ser jag ut som en flaggstång i den här?"  Det finns så klart fler frågor än så.Mannen skulle i det här läget kunna svara " Ja fy fan.. vad tjock du är?!" Eller  "hihihi du ser ut som en flera meter lång tops"   (ja jag vet de kan säga det lite snyggare oxå men låt mej spy lite galla och låt mej få göra så att de framstår som små äckel ;) Vi vet ju alla att det inte är så.. jag kommer att komma fram till det sen.. jag lovar.. de kommer att få bli belönade efter att jag dragit hela manssläktet i lerhögen )


Nåväl,tillbaka till verkligheten. Skulle mannen mot förmodan iaf säga sanningen att ja du kanske är lite rund om magen i den där eller att nja du är nog lite för smal för just den klänningen, ja jävlar det tål vi ju fasen inte. Vi surar eller blir vansinniga över att han säger just sanningen. Han ville ju bara hjälpa till och faktiskt.. du frågade en sak som män säkert skulle tolka som att "ja nu vill hon veta sanningen".

Så är det inte... grejen är oxå att om mannen i det här läget skulle säga det han tror att du vill hörasom te x att "JA jisses vad sexig du är" eller "Gud så fin du är i den klänningen"

Då kommer du att sura och bli vansinnig för det för DÅ jäklar ljuger han!

Vad jag egentligen vill komma fram med här vet jag inte för vi kvinnor är fasenimej de mest krångligaste och invecklade varelser som lever på denna planet och inte ens vi kvinnor förstår oss på kvinnor, men ett råd till dej man om du nu skulle våga dej hit och läsa, det är att om din kvinna är i sin garderob och rotar och ni ska bort på fest eller någon tillställning. STICK FÖR FASEN INNAN HON HINNER FRÅGA!!!!! Du klarar det inte! Hon kommer att byta klänning ända tills hon hittar en som hon tycker att hon ser bra ut i ( Kan ta tid,vi är väldigt självkritiska) Eller så sätter hon sej ner på sängkanten och bölar... och där kan det oxå ta tid ;)

Hihi vi är rätt roliga oxå om man tänker efter =)

Det kommer mer sen... om ni vill...;)

    

 
 
"tack"

"tack"

2 februari 2008 16:55

hej o tack
det värmer
ska kolla in dina seaste inlägg :-)

Miller målarkludd

http://www.bloggagratis.se

 
Ingen bild

lindha

2 februari 2008 17:18

*rullar med ögonen* tänk att det där erkänner jag aldrig!!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karlsson - 14 december 2008 14:05

Japp.. jag jobbar och sliter. C är och spelar och jag gör mitt bästa att slå in paket lika bra som hon gör i sin lilla butik. Världens bästa affär ;) Vill bara  skriva att nu har jag knappt en halv månad kvar i grannstaden... Jag har gjort det! Mått...

Av Karlsson - 3 december 2008 10:05

Jag har inte sagt upp mej än... feruari blir det .. eftersom januarimånad brukar vara en lite trög månad för vikarier.. fick tänka om lite... så ge fan i att sucka och kom och jobba en sväng istället... ...

Av Karlsson - 30 november 2008 12:47

Japp då är det dags för nedräkning inför julen... Jag kommer att skriva lite här då och då men mest kommer jag att finnas på www.metrobloggen.se/mellanskitochrosor     Welcome! ...

Av Karlsson - 29 november 2008 16:54

Japp idag vaknade man av att sambon satt på sängkanten och smekte mej på ryggen och gav mej pussar i hela ansiktet. Till min stora förvåning säger han att svärmor är här! Jisses!! Hon bor i Stockholm men har varit under veckan i Karlstad hos en vänni...

Av Karlsson - 28 november 2008 21:40

så berättar jag nu för hela bloggvärlden att på måndag den 1 december så säger jag upp mej!!! Ja, en vet jag absolut kommer att hata mej men så är det. Har först och främst fått ett vikariat och sen så finns jag tillgänglig som vikarie inom hela komm...

Presentation

Omröstning

Vad är viktigast?
 Pengar
 Kärlek
 Hälsa
 Vänskap

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards