Alla inlägg den 24 april 2008

Av Karlsson - 24 april 2008 08:57

ÄNTLIGEN!!!! Jag har efter x antal år utan tvättlina på balkonen äntligen fått det! Åh vad gott! Det torkar så fort och så skönt att slippa tvätten inne. Och med minst fyra barn så blir det tvätt, det lovar jag! Men nu har jag tvättat bort all tvätt som låg liggande så nu tvättar jag mattor och det känns så gott att börja den stora vårstädningen! Barnen har fått en studsmatta och hjälp den tar upp hela min lilla "plätt" på baksidan men gud så roligt de har. Bra för 11 åringen som har en tendens till att gå upp i vikt och som har en liten "latmask" i ryggraden :)

Själv ska jag nu ta och göra en halvtimme minst om dagen på crosstrainern, jobbigare än vad man kunde tro att stå och flåsa på den. Men när dottern säger att det ser ut som om jag är med barn och min far säger att jag börjar bli tjock så är det nog läge att göra något. Om inte annat så kanske jag får mer ork och blir piggare.

 H Ä R L I G T V Å R V Ä D E R!!! Åh vad det är skönt i solen!!! Den här årstiden är klart den bästa! Inte för varmt och inte för kallt... MMmmmmmm


Nu ska jag försöka hitta kläder inför 50 årsfesten på lördag....Jäkla dilemma!!!! Vad är poppis nu för tiden? Och vad klär sej en bonnjänta i för kläder när man ska till "the big city" ? HJÄLP!!!!!!!!!!!!

Presentation

Omröstning

Vad är viktigast?
 Pengar
 Kärlek
 Hälsa
 Vänskap

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards