Alla inlägg den 28 mars 2008

Av Karlsson - 28 mars 2008 14:17

Inom vården så får man innan man sätts i arbete två till tre dagar(beroende på hur säker man känner sej) att gå "bredvid". Jag gör t ex ett dagspass och ett kvällspass. Där får man vara med och studera hur saker och ting ska gå till. Inte värst roligt i mina ögon. Man ska i praktiken verkligen gå bredvid. Jag tycker själv att det är roligare och bättre att göra sakerna som man blir visad eller tillsagd att göra, vilket gör att man lättare kommer ihåg det oxå.  Okej det här var bara en parantes, det jag egentligen skulle skriva om var att i natt så gick jag bredvid på ett ålderdomshem. Jag har jobbat på andra ålderdomshem förut men det är alltid nervöst när man ska vara på ett nytt. Natten gick bra och det var trevliga tjejer jag gick bredvid =) Så nu håller man tummarna att man kan få något jobb... Sorry Lindha men Du får väl pluppa ut en trollunge till, jag måste göra något drastiskt.... Jag har oxå varit på intervju idag hos en kvinna, hon söker pers.ass Det gick kanonbra. Hon var trevlig och glad och det kändes kanon. Nu (ja jag vet att inte du gör det Lindha) vill jag att ni håller tummarna =)


Skriver mer sen för mina ögon går i kors... kanske skulle ha sovit något efter natten ?? :O

Presentation

Omröstning

Vad är viktigast?
 Pengar
 Kärlek
 Hälsa
 Vänskap

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards