Alla inlägg den 20 november 2008

Av Karlsson - 20 november 2008 14:53

Förkylning har drabbat familjen på älvängen och det är verkligen piss.. Jag orkar ingenting. Men jag måste försöka pigga på mej ikväll för jag måste ut och jobba. Apropå jobb så närmar sej tyvärr startdagen med ohiskliga snabba steg tills jag ska tillbaka till mitt ordinarie jobb...... JAG VILL INTE!!! Jag känner mej som en trotsig 6åring... Men jag vill verkligen inte! Jag gör allt nu för att hitta annat jobb och jag jobbar arslet av mej här i stan för att få ihop nog med timmar..

Men det är inte bara jag i detta avlånga land som har problem med jobb.. Många blir uppsagda,varslade och det är svårt att få nytt jobb. Lider med er!!


Nu orkar jag inte skriva mer idag... men jag ger er iaf en bild som ni egentligen inte vill se men jag tvingar er ändå!! HA! Pöss på er...

Presentation

Omröstning

Vad är viktigast?
 Pengar
 Kärlek
 Hälsa
 Vänskap

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards